zaterdag 22 november 2014

DIY whiteboard kalender!

Dit wilde ik al zó lang maken, en nu heb ik heb gemaakt. Dit is echt eenvoudig, alles wat je nodig hebt is een fotolijst met glasplaat (ik heb hem uit de action voor €5), stiften, plakband en washitape, post- its, een etiket, een lijntjes kaartje en natuurlijk whiteboardstiften (een paar euro of misschien nig niet eens een euro bij de Action) 

Moeilijkheidsgraad: ♡ 
Let's begin!

Ik begin door het bord met haakjes aan de achterkant met wit papier te bekleden. De post- its knip ik iets kleiner en plak ik in een rechthoek van 7 bij 5. Don't forget: je hebt maar 31 post- its nodig, en geen 5x7= 35 post- its! Onder de post- its plak ik het kaartje met lijntjes met een klein stukje tape vast. Hierop schrijf ik met de stiften: to do. Linksboven de post- its plak ik het etiket en hier schrijf je niets op. Als het glas erover zit kun je hier de maand schrijven. Je kunt de rest van de witte basis wit laten of iets op tekenen. Als je dit gedaan hebt, ben je klaar! Alleen het glas in de lijst, en daarop de basis. Ik vond het erg leuk om te maken, en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en misschien ook te maken. 

De mijne is klaar, jullie veel plezier! 
X- Lonneke

Ps. Kijk uit met het glas, ik heb me 2 keer gesneden aan het glas, en dat doet pijn. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten