vrijdag 6 februari 2015

Random!!!

Hallo,

Dank je dat je dit leest. Ik ben door DeGeweldigeKaas geïnspireerd om een bericht te schrijven over een random onderwerp. Ik ga mensen nu bedanken. Ehhmmm... wie ga ik bedanken... ik denk... J.K. Rowling, want deze geweldige vrouw heeft mij bewezen dat magie bestaat, en dat je nooit te oud bent voor verhalen over eenhoorns, toverspreuken, sneeuwpoppen, ow nee, dat is Frozen, en eenhoorns. Ik weet verder niets meer om te schrijven. ik ga dit bericht maar stoppen, of niet? Laat een reactie achter als je wilt dat ik in de reacties verder ga met mensen bedanken.

-xxx- Lonneke

4 opmerkingen:

  1. Jaaaa bedank de meest random mensen ooit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil verder Steve Jobs bedanken, want hij heeft ervoor gezorgd dat Apple bestaat, en zonder apple had ik nu geen Iphone, en zonder Iphone had ik nu deze blog niet weer opgepakt. Dus Steve, thanks man!!

    BeantwoordenVerwijderen