zondag 28 september 2014

Tinadag!

Tinadag met Zoë was super! We gingen op de zondag, maar ze kwam bij me logeren zodat we 's ochtends vroeg weg konden. Maar ja, logeren blijft logeren, we konden natuurlijk niet al om tien uur gaan slapen. Half twaalf was misschien niet zo'n goed idee... Waar je ook een beetje moe van werd, is het wachten. Echt waar, overal moest je wachten!

Wachten voor je naar binnen mocht,
Wachten tot je door de menigte van de Vogue- stand kon,

Wachten voor een stand vol Japanse goodies. 
 En dan, als je aan het eind van de dag weg ging, was er niemand te zien!

De aankleding was overigens wel leuk! Er lagen, zoals je op bovenstaande foto ziet, hele mooie roze lopers, er hingen roze, paarse en gele (moest goud voorstellen) slingers en ook deze tule zat om de bomen geknoopt.

En gratis(!) goodiebags zijn ook niet verkeerd! 
Je kreeg een goodiebag op het boekenplein, 

 
En natuurlijk ook een van Tina zelf!
Er zat ook nog een nalgellakje in, maar bij Zoë niet dus heeft zij de mijne. 

Ik ben bij de stand van mostcutest.nl geweest, en heb natuurlijk ook iets gekocht! 
DIY Japans snoep! Ik ben zo blij ermee! En de Rilakkuma- pocky is echt lekker!
Verder zal ik ook nog wel een blogpost maken over dat ik de Kracie hamburger kit maak, en hoe ik dat doe. 

Natuurlijk heb ik ook nog een paar andere dingen gekocht, maar dat zijn een  paar losse dingen 
  En ik heb ook nig wat losse dingen gratis gekregen 

Kortom, Tinadag was weer een geslaagde dag! 

Ow en, ik ben van plan te gaan bloggen over mijn leven. Maar mijn leven is niet bepaald interessant, dus wel alleen als ik iets leuks doe zoals ik gisteren deed. 
X- Lonneke

2 opmerkingen:

  1. Ziet er echt heel gezellig uit! En dat Japanse snoep is wel helemaal super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen