woensdag 1 oktober 2014

wijziging!

Het woord wijziging doet me denken aan school (roosterwijziging) en dat heeft meestal wel een goede betekenis. Dit kun je ook opvatten als een roosterwijziging, maar dat hoeft niet. Ik heb het geweldige idee om elke week in het weekend een DIY, of een andere post te plaatsen. Ik ken mezelf, na die dertien jaren, en ik verwacht dat ik dit niet vol kan houden, maar oke, gewoon proberen! Deze week heb ik dus al wat gepost (tinadag!), dus verwacht dit weekend niet per se een post, maar het kan wel. Als ik een leuk idee heb voor een herfst- DIY post ik iets, en ik heb al een idee. Ik heb ten slotte nog 1 vraagje, wat zijn leuke onderwerpen om over te bloggen? Ik heb al: DIY, recepten en updates, maar dat is niet genoeg. Dus een reactie met nog ideeën zou fijn zijn!
-xxx- Lonneke!

1 opmerking:

  1. Volgens mij schrijf jij ook hele mooie verhalen. Misschien af en toe eens een kort verhaal posten?? Of een mening over een boek wat je hebt gelezen?

    XX

    BeantwoordenVerwijderen