maandag 20 oktober 2014

Naaien!

Vrijdag wou mama een konijntje naaien, maar het patroon was erg klein. Ze had het vergroot en zaterdag hebben we het konijntje genaaid. Super cute! We noemen het "hoerakonijntjes", want hun armen staan zo dat het lijkt dat ze juichen. Ik vind ze goed gelukt! 

En dan ben ik mezelf en kan ik niet stoppen met naaien. Het begon met een klein rokje dat mama maakte, toen maakte ik een hoodie. 

En ik had nog een shirtje nodig voor bij het rokje dat mama had gemaakt, dus begon ik daaraan. 

En dan kon ik voor de andere natuurlijk niet niets maken, en daar kwam een super schattig setje uit. 

Haha, stiekem dus tóch nog een klein kind... Ach joh, ik heb enorme lol gehad dit weekend. Ik ga volgend weekend ofzo nog een hoodie maken(ben ik al mee begonnen) en twee bijpassende tassen. Daar zal ik dan ook nog foto's van posten. 

X- Lonneke

2 opmerkingen:

  1. Btw, de poppen heten: Lagoona Blue en Howleen Wolf van Monster High. Gekregen van Opa en Oma 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleertjes hoor! Ik begon ook met Barbiekleertjes naaien toen ik zo oud was als jij! Uiteindelijk is het me ook gelukt om iets in echte-mensen-formaat te maken, dus komt vast goed. :D En dat konijn, die is echt te mega schattig!

    BeantwoordenVerwijderen